Хабарландыру! ........ Құрметті әріптестер, магистранттар! ........ Тараз инновациялық-гуманитарлық университеті жанынан жарыққа шығып отырған «ТИГУ жаршысы» атты республикалық ғылыми-ақпараттық журналдың кезекті басылымына ғылыми мақалаларды жинақтап жатқандығын хабарлайды. Толығырақ...

Биология-география кафедрасы


«Биология – георгафия» кафедрасының меңгерушісі Шертаева Найля Турдагалыкызы

Кафедрада дайындалатын мамандықтар тізімі:  «5В060700»-Биология мамандығы бойынша  бітірушілерге  биология бакалавры академиялық дәрежесі беріледі. Күндізгі оқу мерзімі – 4 жыл,  сырттай бөлімде колледжден кейін -3 жыл, екінші жоғары мамандық алу-2 жыл; дәріс қазақ және орыс тілдерінде.

«5В060700»-Биология мамандығын бітірушілер ҚР мемлекттік жалпыға білім беру стандартына сәйкес мынадай қызметтер атқара алады:
- жоғары оқу орындарының  және ғылыми-зерттеу институттарының, санитарлық-эпидемиологиялық   станциялардың  маманы, инженер, лаборант;
- орта мектептердегі, гимназиялардағы, колледждердегі биология пәнінің мұғалімі;
-ұлттық парктердің, қорықтардың, зоопарктердің, ботаникалық бақтардың, жас  натуралистер станцияларының  селекциялық, обаға қарсы станциялардың табиғат музейлерінің маманы;
- ғылыми-өндірістік, жобалық және геоботаникалық мекемелердің аға технигі және технигі, т.б.
-әкімшілік  жанындағы және басқада экологиялық  мекемелердің маманы;
- мемлекеттік басқару  мекемелерінің  және акиматтардың маманы.

Мамандықтың оқу дәрісханалары және кабинеттері ҚР МЖМБС сәйкес бүгінгі күннің талабына сай оқу үрдісіне қажетті құрал-жабдықтармен жабдықталған. Мамандық білімгерлері жаңа буынды компьютерлермен, ТОҚ және өзге жабдықтармен қамтылған.

5В011600-«География»  мамандығы бойынша  бітірушілерге  география бакалавриат академиялық дәрежесі беріледі. Күндізгі оқу мерзімі – 4 жыл,  сырттай бөлімде колледжден кейін -3 жыл, екінші жоғары мамандық алу-2 жыл; дәріс қазақ және орыс тілдерінде.

5В011600-«География» мамандығын бітірушінің кәсіптік іс-әрекеті болып, оқу-тәрбие процесі ретіндегі саласы – қоғам мен қоршаған әлемде болып жатқан географиялық процестер, құбылыстар жайлы толық және сенімді ақпараттар алудың әдіс-тәсілдері, жолдары.

5В011600-«География» мамандығын бітірушілер ҚР мемлекттік жалпыға білім беру стандартына сәйкес мынадай қызметтер атқара алады:
- білім беру: жалпы орта білім беру, орта кәсіптік оқу орындарында мұғалім (оқытушы)  ретінде;
- орта мектептердегі, гимназиялардағы, колледждердегі география пәнінің мұғалімі;
-  тәрбиелеу: қосымша білім беру педагогы, әдіскер, бөлім меңгерушілері және т.б. мектептен тыс оқыту орындарында, экология және мектептік өлкетану үйірмелерінде;
- ғылыми-зерттеу, академиялық институттарында және жоғары оқу орындарында кіші және аға ғылыми қызметкер;
-сараптау (эксперттеу); табиғатты қорғау, табиғатты тиімді пайдалану, халықтың орналасу мәселелрі бойынша эксперт ретінде;

Профессор-оқытушылар құрамы: Кафедра құрамында16 профессор-оқытушылар: б.ғ.к., Бектурғанов Б.Б., а.ш.ғ.к.Байжанов Қ.Б, вет.ғ.к., доцент Үсенов А, вет.ғ.к Абдибеков Б.Т., п.ғ.к,профессор Құсайнова С.Қ., а.ш.ғ.к.Даулетбекова А.Т., г.ғ.к. Ботбаев А.К, тех.ғ.к.,Айтекова К.У,магистр аға оқытушылар Сабыралиева Б.Н, Шорабаева Н.Д, Райымқұлова М.Қ, Сағындықова А.И, магистр оқытушылар Құрманалиева З.А, Жумашева А.Ж, оператор Издибаева Г.Ут.б. табысты еңбекетуде.biologia geographia

Профессор-оқытушылардың біліктілігін көтеру мақсатында 2014 оқу жылында «Агробиологиялық ғылыми-өндірістік иниституты» ашылды. Институт зертханасында профессор-оқытушыларға ғылыми бағыт-бағдар беретін жылы жай құрылысы, тәжірибелік нысандар жұмыс ісейді. Кафедраның профессор-оқытушылары кәсіби біліктілігін көтеру мақсатында жетекші жоғары оқу орындарында арнайы курстардан өтіп, республикалық және халықаралық ғылыми-практикалық конференцияларға үздіксіз қатысып отырады.

Кафедраның жетістіктері: Кафедра мүшелері 2009-2014 жылдар аралығында оқулықтар, оқу-құралдарын, монографиялық еңбектерді дайындап, жарыққа шығарды:
1. «Таксидермия» оқулық (БектурғановБ.Б., Сейтбаев Қ.Ж., Абдибеков Б.Т.) ҚР Білим және ғылым минстрлігі бекіткен ЖОО қауымдасытығынан жарық көрген– 28б.т.;
2. «Жалпы гидробиология» (Сейтбаев Қ.Ж.)ҚР Білим және ғылым минстрлігі бекіткен ЖОО қауымдасытығынан жарық көрген -28,8 б.т.
3.«Жүзім шаруашылығы» оқулық (Сейтбаев Қ.Ж.), ҚР ЖООҚауымдастығында  шыққан, ҚР БҒМ бекіткен -34,5 б.т.;
4.«Тұқым шаруашылығы бойынша практикум» (Сейтбаев Қ.Ж.)-7,0 б.т.;
5.«Балық шаруашылығы» оқулық (Сейтбаев Қ.Ж.)-18,75 б.т.;
6.«Ихтиология» оқулық (Сейтбаев Қ.Ж., Бектурғанов Б.Б.)-20,5 б.т.;
7.«Балық шаруашылығының гидротехникасы» оқу құралы (Сейтбаев Қ.Ж., Бектурғанов Б.Б., Абдибеков Б.Т.)-14,75 б.т.;
8.«Тамшылатып суғару технологиясы» оқу құралы (Сейтбаев Қ.Ж. Баубеков С) -13,5 б.т.;
9.«Практикум по семеноводству» оқу құралы (Сейтбаев Қ.Ж.) - 6,5 б.т.;
10.«Рыбоводства» оқу құралы (СейтбаевҚ.Ж., Баубеков С.Д.) -25,0 б.т.
11.«Популяциялық генетика»оқу құралы (Даулетбекова А., Аубакиров Х.) -25,0 б.т.
12. «Генетика негіздері» оқу құралы (Сейтбаев Қ.Ж., Ордабеков С) -19,0 б.т.
13. «Цитология» оқу құралы (Сейтбаев Қ) -5,6 б.т.
14. «Омыртқасыздар зоологиясы» оқу құралы (Сейтбаев Қ., Даулетбекова А) -5,5 б.т
15. «Гүлді өсімдіктердің гүлдеуі, будандасуы» оқу құралы (Сейтбаев Қ.Ж. Үкібаева Б) 15,5 б.т.

Кафедрада ҚР Білім және ғылым минстрлігінің «Үздік оқытушы» конкурсының иегері БектұрғановБ.Б қызмет етеді.
Кусайнова Сая Кажыбаевна-«Қазақстан республикасының білім беру ісінің құрметті қызметкері» белгісімен және де «Ы. Алтынсарин» төсбелгісімен марапатталған.
Қ.Ж.Сейтбаев, Б.Б.Бектұрғанов Тараз қаласы әкімдігінің «Ұлағатты ұстаз» құрмет атағымен марапатталды.
2015 жылы 12 қаңтар айында Қ.Ж.Сейтбаевқа Ресей Жаратылыстану Ғылымдар Академиясының профессоры атағы берілді.

Кафедраның ғылыми бағыттары: Кафедра профессор–оқытушылары белсенді түрде ғылыми-зерттеу жұмыстарымен айналысады.
«Биология-география» кафедрасы ғалымдары қазіргі кезде  инновациялық потенциалы бар ауыл шаруашылығына өте қажетті сортаң жерлерде галофитті өсімдіктерді интродукциялау мақсатында ғылыми зерттеу және тәжірибелік жұмыстарын жүргізуде. Ғылыми зерттеу жұмыстары бойынша университет ғалымдарымен бірлесе отырып «Топырақ тұздылығына төзімді өсімдіктер (галофиттер), жеміс жидек және әсемдік ағаштарын Жамбыл облысының құрғақшылық аймағында интродукциялау» тақырыбы бойынша ауыл шаруашылығы Министрлігі жариялаған конкурс жеңімпазы болып, ғылыми зерттеу жұмыстары жалғасуда.

2009-2014 жылдар аралығында кафедра ғалымдары «Қоршаған ортаны корғау» 008 бағдарламасы бойынша «Облыс аумағындағы балық шаруашылығы су айдындарын төл құжаттандыру мен түгендеу, бекітілмеген  балық  шаруашылығы су айдындарының жағдайын бағалау ғылыми-зерттеу  жұмыстарын  жүргізу» бойынша ғылыми зерттеу жұмыстарын жүргізуде.

Кафедра ғалымдары соңғы 6 жылда (2009-2014 жж) аймақтық Республикалық денгейде 15 ғылыми зерттеу жұмыстарынжүргізді, оның жалпы сомасы 37040,0 млн. тенге.

  1. «Топырақ тұздылығына шыдамды өсімдіктер (галофиттер), жеміс-жидек және әсемдік ағаштарын Жамбыл облысының құрғақшылық аймағында интродукциялау» 3500000 тенгені құрайды,  2009-2012 жж.
  2. 2009 жылғы «Қоршаған ортаны корғау» 008 бағдарламасы бойынша «Жергілікті бекітілмеген балық шаруашылығы маңызы бар су тоғандарының жағдайын бағалау ғылыми-зерттеу жұмысын жүргізу» 2850000 тенгені құрайды.
  3. 2010 жылғы «Қоршаған ортаны корғау» 008 бағдарламасы бойынша «Облыс аумағындағы балық шаруашылығы  су айдындарын төл құжаттандыру мен түгендеу, бекітілмеген балық шаруашылығы су айдындарының жағдайын бағалау ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу»  2930000 тенгені құрайды.
  4. 2011 жылғы «Қоршаған ортаны корғау» 008 бағдарламасы бойынша «Облыс аумағындағы балық шаруашылығы су айдындарын төл құжаттандыру мен түгендеу, бекітілмеген балық шаруашылығы су айдындарының жағдайын бағалау ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу» 2930000 тенгені құрайды.
  5. 2012 ж «Билікөл көлінің ластануын анықтау бойынша ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу» 2850000 тенгені құрайды.
  6. 2012 жылғы «Қоршаған ортаны корғау» 008 бағдарламасы бойынша «Жамбыл облысында резервтік қордағы және жергілікті маңызы бар бекітілмеген балық шаруашылығы су айдындарына биологиялық-экономикалық зерттеулер жүргізу, балық мелиоративтік, қорғау және өсімін молайту іс-шараларын жүргізуге бағытталған ұсыныстарды әзірлеу» 2930000 тенгені құрайды.
  7. 2013 жылғы «Қоршаған ортаны корғау» 008 бағдарламасы  бойынша «Резервтік қордағы бекітілмеген және балық қырылу қаупі бар су айдындарына биолого-экономикалық зерттеулер жүргізу» 1350000 тенгені құрайды.
  8. 2014 жылғы «Қоршаған ортаны корғау» 008 бағдарламасы бойынша «Резервтік қордағы, бекітілмеген және балық қырылу қаупі бар су айдындарына биолого-экономикалық зерттеулер, құжаттандыру жүргізу» 1400000 тенгені құрайды.
  9. 2014 год «Разработка проекта техническо-экономического обоснования по созданию государственного природного заказника Умбет (2-этап)» 5700000 тенгені құрайды.

Келісім шарт есебіндегі ғылыми жұмыстар:

  1. ЖАМБЫЛ облысындағы бекітілген балық шаруашылығы су айдындарындағы жануарлар дүниесінің жай күйін бағалау және жалпы ауланатын балықтың мөлшеріне (ОДУ) биологиялық негіздеме жасау. (2009 ж, 15000000 тенге;
  2. ЖАМБЫЛ облысындағы бекітілген балық шаруашылығы су айдындарындағы жануарлар дүниесінің жай күйін бағалау және жалпы ауланатын балықтың мөлшеріне (ОДУ) биологиялық негіздеме жасау. 2010 ж,  1800000 тенге;
  3. ЖАМБЫЛ облысындағы  бекітілген  балық шаруашылығы су айдындарындағы жануарлар дүниесінің  жай  күйін бағалау және жалпы ауланатын балықтың   мөлшеріне (ОДУ) биологиялық негіздеме  жасау. 2011 ж,  2000000 тенге;
  4. ЖАМБЫЛ облысындағы бекітілген балық шаруашылығы су айдындарындағы жануарлар дүниесінің жай күйін бағалау және жалпы ауланатын балықтың мөлшеріне (ОДУ) биологиялық негіздеме жасау. 2012 ж, 1900000 тенге;
  5. ЖАМБЫЛ облысындағы бекітілген балық шаруашылығы су айдындарындағы жануарлар дүниесінің жай күйін бағалау және жалпы ауланатын балықтың мөлшеріне (ОДУ) биологиялық негіздеме жасау. 2013 ж, 1400000 тенге;
  6. ЖАМБЫЛ облысындағы бекітілген балық шаруашылығы су айдындарындағы жануарлар дүниесінің жай күйін бағалау және жалпы ауланатын балықтың мөлшеріне (ОДУ) биологиялық негіздеме жасау. 2014 ж, 2000000 тенге)

Жамбыл облысы әкімдігінің табиғи ресурстар және табиғат пайдалануды  реттеу басқармасы мемлекеттік мекемесі бекіткен бағдарлама бойынша облыс территориясында орналасқан табиғи және қолдан жасалынған кіші су айдындары зерттеліп, 106 су айдындарын тіркеп, өндіріске ұсынылды.

Кафедра ғалымдары Халықаралық және республикалық деңгейдегі ғылыми – практикалық конференцияларға қатысып, басылым беттерінде ғылыми зерттеу мақалалары мен оқу - әдістемелік еңбектерін жүйелі түрде жариялап келеді.
Қай салада болсын бәсекеге қабілетті болу үшін, ең бастысы, білім қоры күшті болуы керек. Олай болмаған күнде білімсіз қолға алынған іс – зая кеткен еңбекпен пара-пар болмақ. Әрине, заманауи жетістіктерге ілесіп отыру үшін басқаның тәжірибесіне сүйенбей болмас. Осы орайда Университет базасында 2 гектар агробиологиялық өндірістік оқу орталығында заманау типтегі Корей технологиясы бойынша жылы-жай құрылысы іске қосылған. Қазіргі кезде жылы-жайда  қызанақ және қияр көкөністерін өсіруде. Бұл Биология және География мамандығының студенттеріне теориялық білімін тәжірибеде қолдануда қолға алынып отырған инновациялық жобалардың бірі болып саналады.

Ғалымдардың жемісті жұмыс істеуі үшін жоспарлы жүйе мен ыңғайлы инфрақұрылым қажет. Сондықтан, университет басшылығы ғылымижұмыс жасауы үшін толық жағдайлар жасауға міндеттеніп отыр. Қазіргі кезде университет базасындағы «Каменный», «Қаракөл» су айдындарында ғылыми-зерттеу жұмыстары жасалынуда. Сондай-ақ, студентер жазғыоқу дала практикасыносы суайдынында өткізіп, ғылыми жұмыстар жүргізеді.

Кафедрада ғалымдарының ғылыми еңбектері, оқулықтары және оқу-әдістемелік құралдары мемлекеттік тілде жарық көре бастады.Ғылыми-зерттеу жұмыстарының нәтижелері аймақтық, республикалық, шетелдік ғылыми-әдістемелік журналдарда, Германия, Пакистан, Америка, Россия, Болгария, Индия сондай-ақ, инфак-фактор журналдарында, еліміздіңЖАК тарапынан ұсынылған республикалық беделді «Жаршы», «Ізденістер, нәтижелер» «Вестник сельскохозяйственных наук Казахстана», «Ізденіс», «Ғылым жаршысы» және ТМД елдерінің «Вестник РАСХН», «Кыргыз улуттук агрардык университетінің жарчысы» жарияланып, баяндалып тұрады. Кафедрада оқытушы -профессорлардың соңғы үш жылда 130-дан астам ғылыми мақалалары жарияланды.

Кафедра оқытушыларының біліктілігін көтеру:  Қазақстан Республикасы мен шет елдердің ең үздік білім беру орталықтарында біліктілігін көтерді (2012 жылы в.ғ.к. А.Усенбаев Ұлыбританияның Бристон қаласында біліктілігін көтеріп келді, б.ғ.к. Б.Б.Бектурғанов Қытай Халық Республикасында және Түркия мемлекеттерінің білім беру орталықтарында тәжірибе алмастырды).
17.09.2012-21.09.2012 ж. Қ.Ж.Сейтбаев және А.Т.Даулетбекова Балқаш қаласында Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрлігі «ҚазАгроИнновация» акционерлік қоғамы «Қазақ балық шаруашылығы ғылыми – зерттеу институты ЖШС Балқаш филиалы «Балқаш» АӨК саласында білім тарату Орталығында 40 сағат көлемінде ғылыми-практикалық семинарынан біліктілігін арттырды.
2014 жылы А.Т.Даулетбекова PLATONUS Automated Information System for High School. АИС «Платон» толық курсын өтті.
2014 жылы З. Құрманалиева,  А.Т.Даулетбекова «Өрлеу» БАҰО» АҚ филиалы Қазақстан Республикасы білім беру жүйесінің басшы және ғылыми-педагогикалық қызметкерлерінің біліктілігін арттыратын республикалық институты ҚР ЖОО педагогикалық мамандықтарының оқытушыларының біліктілігін арттыру иниститутында біліктілігін арттырып келді (240 сағат).

Кафедраның материалдық және әлеуметтік базасы:  «Биология» және «География» мамандықтары бойынша кафедраға қарасты арнайы заманауи және лабораториялық аудиториялар 2 LSD-проекторлар мен 3 интерактивті тақталар және 3компьютермен жабдықталған.
Мамандықтарға арналған кабинеттер қажетті оқу-құралдарымен жабдықталған. Соның ішінде №2 оқу ғимаратында №114 «Анатомия, гистология, цитология» зертханасы, №118 «Географиялық пәндер» зертханасы, №119 «Ботаника және өсімдіктер физиологиясы» зертханасы, №120 «Адам-жануарлар анатомиясы, физиологиясы және биологияны оқыту әдістемесі» зертханасы, №122 «Биогеоценологиялық» зертхана, №121 «Препараттар бөлмесі». Агробиологиялық ғылыми зерттеу институты оқу ғимаратындағы «Зоология таксидермия» зертхансы; «Ботаника» зертханасы, «Ботаника»кабинеті, «География»кабинеті, «Биологиялық мұражай», «Жасуаша биологиясы»  зертханасы бар.

Бағдарлама

Толық нұсқасын - Жүктеу

Жетістіктер

123456

Толық жетістіктер тізімін - ЖҮКТЕУ

Пікірлер

на образовательную программу специальности 5В0607600- «Биология»,

разработанную кафедрой «Биология и химия » факультета естественных наук 

Таразского инновационно-гуманитарного университета

 

 

Модульная образовательная программа специальности 5В060700 – «Биология» составлена в соответствии с Государственным общеобязательным стандартом высшего образования (Бакалавриат), утвержденного постановлением Правительства Pеспублики Казахстан от 13.05.16 г. №292 и типовым учебным планом, утвержденного приказом министра образования и науки Республики Казахстан от 05.07. 2016г.,425(Приложение 92).

В образовательной программе представлена характеристика направления и  деятельности выпускников; приведен полный перечень общекультурных и профессиональных компетенций, которыми должен обладать выпускник в результате освоения образовательной программы, а также область профессиональной деятельности выпускника, объекты профессиональной деятельности выпускника, виды профессиональной деятельности, к которым преимущественно готовится выпускник, перечень профессиональных задач, которые должен быть готов решать выпускник в соответствии с видом (видами) профессиональной деятельности.

 Структура программы отражена в учебном плане и включает учебные циклы: Общеобразовательные дисциплины ООД 28 кредитов , обязательный компонент ОК 21 кредитов, базовые дисциплины БД 69 кредита, профилирующие дисциплины ПД 32 кредита, дополнительные виды обучения ДВО,профессиональная практика, итоговая государственная аттестация, включая подготовку и защиту бакалаврской работы.. Все дисциплины базовой части предусмотрены в учебном плане. Дисциплины по выбору студента составляют 83 кредита. Дисциплины учебного плана по  образовательной программе формируют весь необходимый перечень общекультурных и профессиональных компетенций.

Качество содержательной составляющей учебного плана не вызывает сомнений. Включенные в план дисциплины раскрывают сущность актуальных на сегодняшний день проблем, таких как  подготовка профессионалов для инновационной экономики Казахстана. Структура плана в целом логична и последовательна. Оценка рабочих программ учебных дисциплин позволяет сделать вывод, что содержание дисциплин соответствует компетентностной модели выпускника.

Разработанная образовательная программа предусматривает профессионально-практическую подготовку обучающихся в виде практики, аименно: 

- учебно-ознакомительная практика – 2 кредита в 1 семестре

- учебная : специальная – 2 кредита в 4 семестре

- производственная практика- 2 кредита в 6 семестре

- производственная практика-  5 кредита в 8 семестре

-  преддипломная практика- 2 кредита  в 8 семестре

Содержание программ практик свидетельствует об их способности сформировать практические навыки студентов. Анализ программ дисциплин и практик показал, что при реализации программы используются разнообразные формы и процедуры текущего и итогового контроля успеваемости:  контрольные вопросы и типовые задания для практических занятий, контрольных работ, зачетов и экзаменов; тесты; примерная тематика курсовых работ, рефератов, а так же иные формы контроля, позволяющие оценить степень сформированности компетенций обучающихся.

При разработке оценочных средств для контроля качества изучения модулей, дисциплин, практик учитываются все виды связей между включенными в них знаниями, умениями, навыками, позволяющие установить качество сформированных у обучающихся компетенций по видам деятельности и степень общей готовности выпускников к профессиональной деятельности. Следует отметить, что созданы условия для максимального приближения системы оценки и контроля компетенций студентов-бакалавров к условиям их будущей профессиональной деятельности. С этой целью кроме преподавателей конкретной дисциплины в качестве внешних экспертов активно используются работодатели.

Образовательная программа имеет высокий уровень обеспеченности учебно-методической документацией и материалами. Выборочный анализ каталога электронной библиотеки ТИГУ показал, что в нем представлены программы всех заявленных дисциплин, практик и итоговой государственной аттестации. В качестве сильных сторон программы следует отметить, что к ее реализации привлекается достаточно опытный профессорско- преподавательский состав, а также ведущие специалисты предприятий.

Одним из преимуществ является учет требований работодателей при формировании дисциплин профессионального цикла. Насыщенный учебный план, сочетание мировоззренческих, социальных, культурных,  информационных компетенций, возможность освоения иностранных языков, введение практико-ориентированных дисциплин – являются отличительными чертами  образовательной программы.

 В целом,  образовательная программа, разработанная и реализуемая в ТИГУ кафедрой «Биология и химия» может быть оценена положительно и способствует формированию общекультурных и профессиональных компетенций по специальности 5В060700 «Биология».

Начальник управления природных ресурсов и регулирования природопользования акимата Жамбылской области

 

Қойбаков С.М. __________ «_____»_______ 2017 г.

 

 

На модульную образовательную программу по специальности 5В060700-Билогия,

естественно-научного направления кафедры «Биология и химия»

Таразского инновационного-гуманитарного университета

 

Модульная образовательная программа представляет собой модифицированный вариант разноуровневого планирования образовательной деятельности в университете. Данная программа расчитана на студентов со сроком обучения 4 года. Реализуемая модульная образовательная программа содержит научно-методическую базу по биологии.

Модульная образовательная программа является комплексной. Так как в ней пластично соединяются все виды биологической науки. Она является весьма актуальной и составлена в соответствии с государственными требованиями к образовательным программам системы дополнительного образования бакалавров и магистров. Модульно-образовательная программа снабжена богатым учебно-методическим комплексом, призванным обеспечить ее успешную реализацию.

Разработчики обладают высоким профессионализмом, методическими знаниями, а также аналитическими, конструкторскими умениями.

Модульная образовательная программа, составленная на высоком уровне, заслуживает положительную оценку.

Учитывая, профессиональные требования к специалистам естественно – научного направления и специфику научно-исследовательской деятельности рекомендуется внести в данную образовательную программу дополнительно следующие дисциплины:

1.Орнитология

2.Биология зверей и птиц лесов

3.Охотоведение и охотничье хозяйство

5.Гидробиология

6.Лесоводство

7.Энтомология

8.Фитопатология

9.Дендрология

10.Биоресурсы Казахстана и сохранение биоразнообразие

11. Экологическая биология

12.Лесное питомниководство

13.Ихтиология и рыбоводство

14.Экология животных

 

Начальник управления природных ресурсов и регулирования

природопользования акимата Жамбылской области

 

Қойбаков С.М. __________ «_____»_______ 2017 г.

 

На модульную образовательную программу по специальности 5В060700-Билогия,

естественно-научного направления кафедры «Биология и химия»

Таразского инновационного-гуманитарного университета

 

Разработанные на кафедре «Биология и химия» таразского инновационно-гуманитарного университета модульные образовательные программы по уровням подготовки выпускников специальностей 5В060700- -Биология, обеспечивают достижение результатов освоения основной образовательной программы.

Структура и содержание отражают знания биологической наук и тенденци его развития, отражают профессиональные требования к специалистам естественно-научного направления, передают специфику научно-исследовательской деятельности.

Учебные дисциплины формируют фундаметальные теоретические знания и позволяют ориентироваться в условиях совершенствования технологий и соответствии с квалификационными требованиями выпускники обладают умением анализировать и обрабатывать информацию, владеют базовыми навыками в принятии теоретических и практических решений.

Учитывая требования, предьявляемые рынком труда к выпускникам специальностей 5В060700-Биология рекомендуется внести в данную образовательную программу дополнительно следующие дисциплины:

1.Общая гигиена и эпидемиология

2.Биология патогенных микроорганизмов

3.Биотехнология питания

4.Паразитология

5.Основы вирусологии

6.Гигиена питания

7.Санитарная микробиология

Руководитель РГУ «Таразское городское управление по защите прав потребителей Департамента по защите прав потребителей Жамбылской области Комитета по защите прав потребителей Министерства национальной экономики Республики Казахстан»

 

Сабденалиева Н.Т. __________ «_____»_______ 2017 г.

 

Толық нұсқасын - Жүктеу

Келісім шарттар

Толық нұсқасын - Жүктеу

Видеогалерея

Фотогалерея

Іздеу

Пайдалы сілтемелер